Moja lista blogów

środa, 23 stycznia 2013

Zmierzchem i Zmierzch

Trochę czasu upłyneło od pokazania ostatnich moich prac, ale to nie znaczy że upływał mi na nic nie robieniu. Zrobiłam kilka naszyjników i kolczyki, kłopot miałam tylko z wykonaniem zdjęć; słońca niewiele, a jak już, to akurat ja czymś innym zajęta . Nadszedł w końcu dzień w który wszystko "zdjełam" i teraz planuję pokazywać to sukcesywnie. Na początek, czyli dzisiaj,  naszyjnik i kolczyki z lawy i bardzo ładnych oponek turkusu.

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny komplet a z tymi zdjęciami to faktycznie ciężko jest, pogoda raczej niesprzyjająca ale już bliżej wiosny jest damy radę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję.Oooo,widzę i u Ciebie coś nowego, już zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, mi jak zwykle najbardziej podobają się kolczyki! Słodziutki :}

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne, klasyczne połączenie lawy, turkusu i muszli- lubię to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń